De Duitse dochteronderneming van JCDecaux SA, het in Berlijn gevestigde Wall, mag de komende 15 jaar het digitale straatmeubilair van de stad Berlijn verzorgen, met uitzondering op de bushokjes. Het nieuwe contract omvat ten minste 700 borden van 2m², 900 borden van 4m² en 330 borden van 9m² in statisch of digitaal formaat. De overeenkomst zal starten vanaf 1 januari 2019 met de vervanging van de huidige apparatuur door nieuwe borden die speciaal ontworpen zijn voor de stad Berlijn. De 4.500 bushokjes van de stad zullen deel uitmaken van een aanbesteding die losstaat van de BVG (Berlin Transport Authority).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]